Tagrenovering

Tagrenovering og tagudskiftning udføres til gode priser

Trænger taget til at blive renoveret, eller er det blevet tid til at få lagt et nyt tag på boligen? Så er du kommet til det rette sted. Hos FC Byg i Rødekro har vi mange års erfaring med både tagrenovering og tagudskiftning, som vi udfører for private såvel som erhverv i Haderslev, Aabenraa og Kruså samt hele det øvrige Sønderjylland. En udskiftning af taget kan være et omfattende projekt, men vi sørger for at hjælpe dig lige fra start af, både når det kommer vil valg omkring tagets udseende, pladsforhold, isolering og dagslys. Vi tager hensyn til dine ønsker og behov, og sammen finder vi i fællesskab den rette løsning til dine behov. Vi er medlem af Dansk Byggeri og Byg Garanti, hvilket er din garanti for, at vi leverer et ordentligt stykke håndværk, uanset hvilken form for tagarbejde vi skal udføre for dig.

En tagrenovering kan sikre huset mod alvorlige skader

Din boligs tag udgør en væsentlig del af husets generelle sundhed. Har du et tag, som er i dårlig stand, kan det være til stor fare i stormvejr eller resultere i alvorlige råd- og svampeskader i hele huset, hvis taget er utæt, og der trænger vand ind. Derfor kan en tagrenovering være med til at redde dit tag og sikre, at du undgår at få alvorlige skader på huset på længere sigt, og typisk er det ikke en så omfattende tagreparation, der er behov for, som man går og tror. Det er altafgørende for os, at vores kunder får den rette løsning, og at de bliver tilfredse med det endelige resultat. Derfor bruger vi altid den nødvendige tid på den indledende dialog for at sikre, at du får den rette løsning til dit budget og dine behov.

Vi hjælper dig med at finde den rette løsning

Der findes mange forskellige muligheder, når det kommer til valg af nyt tag eller en tagrenovering. Vi har den rette erfaring og ekspertise til at tilbyde kompetent og professionel rådgivning og vejledning, så du får den bedste og mest optimale løsning i høj kvalitet og til en god pris, uanset hvilken opgave du skal have udført.

Kontakt os og få et uforpligtende tilbud på renovering af tag

Har du en konkret udfordring med dit tag – det kan for eksempel være en utæthed eller en begyndende skade – så er du altid meget velkommen til at kontakte os, så vi kan komme ud forbi dig og foretage en uforpligtende besigtigelse af skadens omfang og vurdere behovet for en tagrenovering. Herefter udarbejder vi et uforpligtende tilbud til dig på den nødvendige reparation af tag, så du på forhånd ved, hvor meget dit tagarbejde kommer til at koste. Vi hører også meget gerne fra dig, hvis du har nogle spørgsmål, eller hvis du kunne tænke dig at høre mere om mulighederne i forbindelse med lægningen af et helt nyt tag. Vi står til rådighed med kyndig rådgivning og vejledning, uanset hvad din henvendelse drejer sig om. Du kan enten ringe til os på telefon 20 15 94 55, men du kan også skrive til vores e-mail fc-byg@fc-byg.dk eller udfylde vores kontaktformular her på denne side, hvis det passer dig bedre. Så kontakter vi dig hurtigst muligt med en besvarelse på din henvendelse.

Indhent et gratis tilbud

Udfyld formularen herunder, og modtag et uforpligtende tilbud på din næste opgave.