Døre og vinduer

Udskiftning af vinduer og døre i træ og alu

Trænger dine nuværende døre og/eller vinduer til at blive udskiftet, eller kunne du godt tænke dig at give dit hus et nyt look med nogle andre og mere moderne vinduer? Så står vi klar til at hjælpe dig. Hos FC Byg i Rødekro har vi nemlig mange års erfaring inden for blandt andet udskiftning af vinduer og døre, og vi tilbyder et stort udvalg af nye vinduer og døre i både træ og alu.

Mere end 10 års erfaring

Vi er en lille og troværdig tømrervirksomhed, der har eksisteret siden 2009, og vi har altid kunden i fokus. Vi er kun 2-3 ansatte i vores firma, og dermed kan du være sikker på, at der aldrig kommer for mange forskellige personer ind over din opgave. På den måde er du sikret en god behandling, når du vælger at lade os stå for din opgave med udskiftning af vinduer og døre. Vi lægger nemlig stor vægt på, at vores kunder bliver tilfredse med det arbejde, vi udfører, og det starter allerede ved den indledende dialog. Derfor kan du også forvente, at vi tager os tid til at lytte til dig og dine ønsker, så vi sammen kan finde frem til den bedste løsning for lige netop dig.

Vi tilbyder udskiftning af vinduer i hele Sønderjylland

Vi udskifter og monterer døre og vinduer for private boligejere og forskellige former for erhverv i vores eget lokalområde omkring Kruså, Haderslev og Aabenraa, men vi kører også gerne ud til kunder i det øvrige Sønderjylland. Det gælder, uanset om der skal skiftes vinduer eller døre i en lejlighed, et hus eller en hel ejendom.

Vi sikrer dig nye døre og vinduer i de rigtige materialer

Når husets vinduer og døre skal udskiftes, er det vigtigt, at man sørger for at vælge nye døre og vinduer i de rigtige materialer, som er med til at give boligen det helt rigtige æstetiske udtryk. Der findes rigtig mange forskellige døre og vinduer på markedet, og det gælder derfor om at gøre sig nogle grundige overvejelser om, hvilken type vinduer der for eksempel vil passe bedst til huset, og hvilket materiale de skal være fremstillet i alt afhængigt af, hvor meget vedligeholdelse man ønsker. Valgt af døre til boligen er vigtigt, da det er det første, der møder dine gæster, inden de træder indenfor i din bolig. Derfor skal du grundigt overveje dørenes design og formål. I fællesskab finder vi den dør, der opfylder dine ønsker og behov. Vinduerne skal harmonere med husets byggestil og udgør en stor del af husets æstetiske udtryk. Der findes mange forskellige muligheder i forhold til de enkelte åbnefunktioner, hvor du skal tænke over, hvilket behov det enkelte vindue skal dække. Vi hjælper dig gerne med valg af vinduer fra Velfac. Vi står altid klar med kompetent og professionel rådgivning i forbindelse med udskiftning af vinduer og døre, så vi på den måde sikrer, at du får den bedste løsning, som du kommer til at være tilfreds med i de næste mange år.

​Velfac vinduesmester med mange års erfaring

Vi er Velfac vinduesmester, og vi har derfor stor erfaring med at montere de populære Velfac vinduer. Vi har desuden mange års erfaring inden for både salg, opmåling og udskiftning af vinduer og døre, og du er derfor på alle måder i gode hænder hos os. Derudover er vi medlem af Dansk Byggeri og Byg Garanti, hvilket er din sikkerhed for, at vi leverer et ordentligt stykke arbejde.

Hvad koster udskiftning af vinduer?

Vores priser på udskiftning og montering af vinduer afhænger af en række forskellige faktorer, herunder blandt andet af hvor mange vinduer der skal udskiftes, hvad du har af ønsker til materialer, og hvor store vinduer samt hvilken vinduesmodel du ønsker. Når du vælger os til at montere dine nye vinduer, er du dog altid garanteret en fordelagtig pris på opgaven, og vi udarbejder naturligvis gerne et uforpligtende tilbud til dig, hvis du ønsker dette.​​

Kontakt os og indhent et tilbud på montering af døre og vinduer

Kunne du tænke dig at få udarbejdet et uforpligtende tilbud på montering af nye vinduer og døre, så skal du endelig bare kontakte os, så vi kan komme forbi til en uforpligtende besigtigelse og en snak om dine ønsker og behov. Når vi ved, hvor mange vinduer og døre der skal udskiftes, hvilken type vinduer og døre du ønsker, og når vi kender de præcise mål, sender vi dig et uforpligtende tilbud. Vi hører også meget gerne fra dig, hvis du har nogle spørgsmål, eller hvis du har brug for kompetent rådgivning og vejledning til at vælge den rette type vindue eller dør til lige netop dit hus. Uanset hvad din henvendelse drejer sig om, kan du med fordel ringe til os på telefon 20 15 94 55. Alternativ kan du dog også altid skrive til vores e-mail fc-byg@fc-byg.dk eller udfylde vores kontaktformular her på denne side, hvis du foretrækker det. Så vender vi tilbage med en besvarelse på din henvendelse så hurtigt som muligt.

Indhent et gratis tilbud

Udfyld formularen herunder, og modtag et uforpligtende tilbud på din næste opgave.